طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا:خطبه های نمازجمعه این هفته طبس به امامت "حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان"، با نگاهی تخصصی به حوزه دین وبررسی انحرافات موجود جامعه و نیزبصیرت ملت در جریانهای انحرافی برگزار شد.

امام جمعه طبس گفت: انسان در هر جایگاهی که باشد، نباید خود را از انحراف و لغزش مصون بداند و هر چه مرتبت آدمی بالاتر شد، خطرلغزش و اشتباه بیشتر می شود.

ایشان با اشاره به مسائل انحرافی در میان مسئولان تأکید کرد: مدیران از وجود انحراف در سیستم مدیریتی غافل نشوند و فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(دامت برکاته) را برترین الگوی کاری خود قرار دهند.

خطیب جمعه طبس؛ با بیان این نکته که، همیشه افرادی درصدد برهم زدن آرامش و وحدت جامعه هستند، به نمازگزاران و مردم شریف ومؤمن طبس توصیه کرد: تا آرامش موجود و همدلی فعلی را حفظ نموده و به بدخواهان ومغرضان اجازه دخالت در امور شهرشان را ندهند.

ایشان گفت: به مسئولان استان یزد عرض می کنم؛ با ریسمان پوسیده و زهرآلوده پسماندهای افکار انحرافی در طبس به چاه نیفتند و مواظب باشند که عاقبت خوبی برایشان نخواهد داشت.

حجت الاسلام مهاجریان افزود: مطمئنا مسئولانی که مسائل شهرستان طبس را رصد می کنند و برای آینده این شهرستان تصمیم می گیرند، از مدیران دلسوزند و هیچ انگیزه شخصی و مادی در این پیگیریها دنبال نمی کنند.

امام جمعه طبس تذکر داد: کسانی که جام زهر را به رهبری عزیز تعارف کرده اند نمی توانند ادعای دلسوزی مردم را داشته باشند وحق دخالت در امور شهرستان طبس را ندارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا